dinsdag 5 februari 2013

Zotte week : dinsdag : Zotte-haren-dag




De dagen voor carnaval hebben we een gekke week. Maandag moest je een gekke boekentas meenemen of je kon ook je boekentas versieren. Dinsdag moest je gekke haren maken je kon ook een pruik opzetten. Woensdag hebben we geen school ! (joepi) . Donderdag zijn het gekke schoenen. Je moet natuurlijk niet meedoen met de gekke week. Maandag had ik een bloemetjestas bij. Dinsdag had ik een hele hoge staart gemaakt en gecrepeerd! Donderdag ga ik waarschijnlijk mijn zilveren schoenen aandoen. En vrijdag op carnaval zelf mogen we kiezen wat we aan doen. Ik ga mijn Spaanse jurk aandoen dat we in Tenerife gekocht hebben ik heb daar ook een haarklem ,oorbellen en schoenen bij, maar vrijdag gaan we eerst nog zwemmen. Ik vind deze week de tofste week van heel het schooljaar (samen met de zeeklassen).
- geschreven door Juna


Deze week is het echt een supertoffe week. Deze week is het carnavalweek. Elke dag van deze week moeten we iets geks doen of meebrengen. Maandag moesten wij een gekke boekentas meebrengen. Ik had mijn boekentas versierd en ik had er een konijntje van gemaakt. Vandaag moesten we met gekke haren naar school komen. Ik had Pipi Langkous vlechtjes in mijn haren. We hebben er deze morgen speciaal een uur vroeger voor moeten opstaan en we hebben vier keer moeten proberen vooralleer het eindelijk gelukt was. Morgen hebben we geen school, dus kunnen wij ook niets aandoen hé J! Donderdag mogen we met zotten schoenen naar school komen. En vrijdag is het de stoet. We mogen dit jaar gelukkig weer zelf kiezen wat we aandoen. Want vorig jaar had elke klas een thema. Wij hadden het thema: dieren. Maar ik had helemaal geen dierenverkleedkleren dus moest ik er nog nieuwe gaan kopen. Dat was helemaal niet leuk. Ik ga dit jaar met carnaval als Spaanse danseres naar school. Maar dat is niet het enige leuke aan vrijdag. Wij gaan voor de middag ook nog zwemmen samen met het zesde leerjaar. Daarna hebben we de stoet en in de namiddag hebben we ook nog met heel de school in de zoerla nog een groot spel. Vrijdag gaat het echt super tof worden!
- Geschreven door Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten