dinsdag 5 februari 2013

Maartje is Frits Flits


Ik was deze week Frits Flits en ga een verslagje schrijven over mijn Playmobilstadje. Dit is mijn stadje van Playmobil. Ik speel graag met Playmobil en ik maar er vaak stadjes mee. Het liefst maak ik stadjes met veel paarden zoals op de foto’s. Paarden zijn mijn lievelingsdieren. Ik heb al veel van de manège en al zijn dingen die erbij horen. Ik moet alleen nog de koets hebben. Nu is er ook een nieuwe versie van de manège, en al die dingen die erbij horen zijn ook vernieuwd. Dus dat zal wel zoeken zijn naar die oude koets. Maar de oude manège vind ik eigenlijk wel mooier dan de nieuwe. Ik speel elke dag met mijn manège. Mijn broer Ferre, mijn zus Aagje en ik hebben dat stadje in de kerstvakantie helemaal alleen gebouwd. Wij komen gelukkig wel goed overeen en wij maken over de Playmobil nooit ruzie. Het was wel even schikken met mijn wei, maar het is gelukkig wel goed gekomen. Zo’n Playmobil stad moet je ook eens bouwen.

 
- Geschreven door Maartje
 

Welke koets bedoel je , Maartje ?



1 opmerking:

  1. Nee juf dat zijn de nieuwe koetsen. Je kan dat zien omdat daar vanboven country opstaat. Ik bedoelde eigenlijk deze koets:

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGKXSY-osyfD-RiUrfp2AfVf3W5jf1wPjg4QovAXXgvfY1ycetaQ

    BeantwoordenVerwijderen