woensdag 27 februari 2013

Juna was Frits Flits


Een tijdje geleden was ik Frits flits. Ik had wel geluk want ik was in die week jarig. Ik had Frits flits op mijn verjaardagsfeest voor de familie het was zaterdag ( 01/12/2012).
Daarover zal ik je in dit verslagje meer over vertellen! Dus die zaterdag had mijn verjaardagsfeest! Om 7:30 begon mijn verjaardagsfeest. Ik belde dus de donderdag voor mijn verjaardagsfeest naar mijn oma ik zei: "Hallo kom jij overmorgen naar mijn verjaardagsfeest; het is om 7 uur. Oke ?" "Om 7:30 uur he oke!" Ik wou nog rap roepen nee,nee het is om 7 maar ze legde al op. Ons mama zei dat ze waarschijnlijk naar "Thuis" aan het kijken zijn want ons oma die kijkt wel heel graag naar Thuis he ! Ik had ook naar tante Elly gebeld en zij wist wel dat het om 7 uur was. Een paar dagen later kwamen we ons oma tegen in de winkel en ik zei : "Oma het is om 7 uur." 
De eerste gasten waren er al dat was ons moeke. Zij had 50 euro voor mij bij en een verjaardagskaart. Toen kwam tante Els. Zij had een REUZE snoepzak voor mij bij en ook nog 20 euro en een verjaardagskaart. Toen kwam ons oma. Zei was natuurlijk op tijd ! Een halfuur later kwam dus tante Elly langs. Een beetje later maar we waren nog niet aan de taart begonnen dus zoveel maakte dat nu ook weer niet uit. Eerst aten we dus broodjes met préparé , vleessalade, kipcurry of champion alegrek! Daarna kwam de taart ! Heerlijk er was chocaladetaart en biskwi ! Hier zie je dus een paar leuke foto’s.
- geschreven door Juna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten