dinsdag 19 februari 2013

Quiztenbiebels

De mensen van de bib kwamen deze morgen langs om reclame te maken voor de "Bibquiz". Het thema van deze quiz is "tijd" en kadert in het thema van de Jeugdboekenweek. Op de website kan je ook een leuke quiz maken of coole spelletjes spelen; kwestie van je al een beetje op te warmen :-)
Spijtig dat juffen niet mogen deelnemen, want quizzen doe ik wel graag :-).

Wist je dat ... onze enigste eigen Kaya en Joren of de flyer staan die jullie hebben meegekregen ? Keitof ! Ik had Joren eerst nog niet herkend zo met zijn haar omhoog !

Achteraan op die flyer vind je trouwens alle info over de quiz en ook plek om je in te schrijven. Ik ben benieuwd wie de uitdaging zal aangaan !

En nu we toch bezig zijn over de Jeugdboekenweek ... Hieronder vind je het boek "Loewie en het mysterieuze boek" ... helemaal gratis en speciaal geschreven voor de jeugdboekenweek door Kristien Dieltiens. Als je het leest, zul je heel wat dingen herkennen uit onze lessen W.O. over de tijdlijn. 
Lezen maar !!


1 opmerking:

  1. ik mag mee doen met de quiz jeej!!!!!!! ik heb er echt zin in hoor hahahahaha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen