donderdag 7 februari 2013

Angelina is Frits Flits


Ik was van 31 januari tot 7 februari Frits Flits. Ik ben naar  Antwerpen geweest  en ik heb daar Marcel Vantilt gezien en ik heb van hem een foto genomen met ons mama. Ik zag hem als het eerst. Ik vond het super dat ik hem had getrokken. We waren in Antwerpen gaan wandelen. Ik had wel hele koude voeten. We zijn in een biorestaurantje gaan eten en het was super lekker. Ik had appeltaart met een warme choco en papa had kaneeltaart. Mama had groentenlasagne. We zijn een beetje gaan winkelen en ik heb een warme sjaal gekregen. 
Op zondag 20 februari presenteert  Marcel Vantilt een nieuw tv-programma op Eén. Allemaal kijken hé ? Ik vind het super dat ik hem heb gezien. Dat is wel een hele eer als ik een BV zie. Dat is dan wel super hé ?
- geschreven door Angelina

2 opmerkingen:

  1. oh da's wel cool he
    wa's dat in Antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei
      beetje dom van mij ik had het verslagje
      van Angelina nog niet gelezen

      Verwijderen