maandag 16 september 2013

Ons Lana wordt morgen geopereerd

We gaan morgen keihard duimen (of moet ik zeggen "tenen" :-) ) voor ons Lana want ze moet morgen een operatie ondergaan. Niet bang zijn, Lanaatje, het komt allemaal wel goed !!
Dikke kus van ons allemaal !!!!!
- juf Annick

Jana had ook nog een klein verslagje geschreven ...

Eén van mijn BFF's Lana moet naar het ziekenhuis. Ik heb haar veel succes gewenst en hoop dat het goed zal gaan. Met dit verslagje wens ik Lana een goede dag in het ziekenhuis en veel beterschap. Ze zal altijd wel een vriendin hebben waar ze op zal kunnen rekennen. Natuurlijk zal ze ook veel steun krijgen van haar zussen en haar broer. Lana, Loren en Lissa zijn een drieling en hun broer is iets jonger. Veel succes Lana!!!!
- geschreven door Jana
 

2 opmerkingen:

  1. DANKU DANKU DANKU

    DAT IS HEEL LIEF VAN JULLIE
    ALLES IS GOED VERLOPEN DUS JE MOET
    JE GEEN ZORGEN MAKEN IK KOM RAP TERUG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu super blij dat je schrijft dat alles goed is!!!!!!
    Ik hoop dat ik je snel zie.
    Groetjes en Xxx van je BFF!

    BeantwoordenVerwijderen