vrijdag 13 december 2013

Kampioen zijn blijft plezant

Hallo, ik ben naar de première van de FC de kampioenen film geweest.
("Kampioen zijn blijft plezant"). Het is super leuk. Ik zal jullie een beetje vertellen over deze film. Boma koopt een chateau in Frankrijk. (chateau = kasteel). Maar de Franse rijke wijnboer zit daar achter. Het is niet slim om het kasteel te kopen maar Boma weet dat niet. Ronaldino wordt ook ontvoerd. Ronaldino leert ook een meisje kennen. In het begin is ze eigenlijk een slechte maar achteraf niet meer. Je moet zeker gaan kijken voor ik alles verklap!!!!! Hahahaha!!!! Paulien is hier al een groot meisje van ongeveer 5 jaar, jammer genoeg doet ze alleen maar in het begin mee. Doortje en Pol gaan ook trouwen. In de film krijgen ook alle koppels ruzie. Doortje gaat in het klooster van Frankrijk. Marc en Fernand laten een varken uit en worden bekogeld met hagel in hun poep. Pol saboteert zijn huwelijksreis, dat was helemaal niet lief. Carmen geraakt vermist en wordt madam pipi van de toiletten in een tankstation. Ze komt ook bij een boer terecht, een vriendelijke boer. Er spelen ook Hollanders in mee. Marcske doet grave stunts op een fiets. En of! Het einde loopt gelukkig goed af met de kampioenen. En dat allemaal in Frankrijk. Zeker eens gaan kijken want het is keiLachen
leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Geschreven door Jana klas 5A

2 opmerkingen:

  1. Saskia (mama Jarid)14 december 2013 om 09:31

    Hey Jana, bedankt om te laten weten! Want dat wist ik niet! En Jarid ook niet, denk ik, want die ziet graag F.C. De kampioenen. Dat is echt iets voor hem. Dan zal ik het eens opzoeken en zo rap mogelijk gaan kijken se! En mooi verslagje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen