woensdag 11 december 2013

American Games

We moesten dinsdag met fiets naar de school komen want we gingen naar de Mixx! American games! Iedereen was weer helemaal ingepakt met handschoenen, mutsen en sjaals... De meesten hadden nog een rugzakje mee waar ze nog wat drinken en een koekje konden instoppen. Deze keer GEEN platte banden onderweg! JOEPIE!!!!!!!!! Lachen
Je moest sportieve kledij aandoen! En een wit T-shirt. Als je dat niet had, mocht je dat van de school nemen. Ik was dat van mij dus vergeten...Onschuldig
We kwamen aan...we gingen in de kleedkamer en kleedden ons om in onze sportieve kledij. Toen gingen we de zaal binnen waar de American games zich zouden afspelen... Er zaten ongeveer denk ik...7? 6? verschillende scholen. Ik heb ze nu niet geteld...Lachen
De monitoren (die vooraan stonden) vertelden eerst de regels enzo...
Toen moesten we opwarmen, we liepen (ter plaatse) We sprongen... en nog veel meer...
Toen konden we beginnen; 5A en 5B waren 2 verschillende groepen.
American games waren dus eigenlijk allemaal Amerikaanse spelletjes zoals :
Staartje trek, hockey in een kring, met een mega grote bal spelen die de grond niet mocht raken, baseball en nog vele meer andere leuke spelletjes!
Ja, ik moet zeggen, het was een leuke uitstap! Knipogen
- geschreven door Maxime 5B

1 opmerking:

  1. Maxime, je hebt helemaal gelijk , het was een super leuke uitstap !!!

    BeantwoordenVerwijderen