zaterdag 5 oktober 2013

Meester op de fiets

Vandaag hebben wij meester op de fiets gehad. Het was super leuk!!! We hebben wat spullen moeten doorgeven, maar jammer genoeg mocht Lana niet meedoen omdat zij is geopereerd aan haar tenen maar zij heeft haar ook wel goed geamuzeerd, hoor. De meester had een noedel bij. Dat was Lana haar "kindje". De meester was een beetje zot. Hij heeft op mijn fiets gereden en ik was er achter aan het lopen. We kregen een helm. Ik had er geen en toen  mocht ik mij heel vereerd voelen, want ik mocht de helm van de meester opzetten. Er was een wip, een ladder met ribbelkes en een grote heuvel. Het was supertof StoerLachen en we hebben soms een beetje zot gedaan. De Jarno zijn ketting viel er altijd af. Jammer genoeg moest het gedaan zijn.
- geschreven door Jolien 5A

Op maandag 30 september was het Meester op de fiets. Dat was super leuk. Wat hebben we allemaal mogen doen ? We hebben eerst onze fiets mogen gaan halen. Dan moesten we in de rij gaan staan. De meester heeft dan de regels gezegd. Daarna mocht Alexander vertrekken en de rest van de klas erachter fietsen. Dan moesten naast elkaar gaan staan. Lana stond een beetje op het voedbalveld, met een buis. En die buis moesten wij wegduwen. Ocharmkes Lana ze mocht niet meedoen door haar voeten. Maar ze vond het toch leuk. Nadat we die buis hadden weggeduwd, moesten we nog een paar toertjes rijden. Daarna moesten we terug in de rij gaan staan met onze fiets. De meester had al lang voor ons een parcours klaargemaakt. Daar mochten we dan ook over rijden,
dat was kei leuk. Want we mochten over de wip en door een smalle plank rijden. En draaien, over een ribbelplank en over een kleine heuvel rijden. Dan nog over een klein ribbelplank rijden, en dan nog over een hoooooge heuvel rijden. De twee laatste dingen waren: Een spitse heuvel en nog een trap. 
En zo een paar toeren, en nog een paar dingen.Knipogen
- geschreven door Amber 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten