dinsdag 20 maart 2018

Schoolfeest

Zaterdag was het schoolfeest, dat was heeeeeeel leuk. We hebben mooi gedanst (of toch dat zeiden mijn mama papa boma en bompa).
Ik heb ook veel spelletjes gespeeld! (samen met Fien, Lara mocht niet want die moest blijven kijken.)
Ik heb een mini skatebord gekozen bij de spelletjes, een botsbal, en een waterpistool (dan kan ik Timon lekker nat spuiten). Het was zeker gezellig (ik meen het, iedereen zat dicht op elkaar!!) Ik denk toch dat we volgend jaar een grotere zaal nodig hebben!!!

- Geschreven door Arwen

Jammer genoeg konden Lobke en ik niet op het schoolfeest zijn.  Maar ik duimde voor jullie. Ik had danswedstrijd. Ik kreeg nepwimpers op van mijn trainer, voelde raar aan hoor!
De uitslag was voor onze duo 4de plaats en LM ( Little Mixers) 1ste plaats.
Deze uitslag is nu niet zo belangrijk. Deze wedstrijd vond plaats in Ieper. Ik ben nog snel naar de Menenpoort geweest. Die was geweldig mooi. Maar het belangrijkste was dat ik geloofde dat jullie SUPER goed gingen dansen!
( Op de repetitie was het al HEEL mooi  ; - )  !  )

- Geschreven door Nona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten