maandag 5 maart 2018

Achter de Muur - Studio Globo

Ik  heb al lang geen bericht meer geschreven en er is al zo veel gebeurd ik kan het jaar al niet meer volgen zo snel gaat het. Maar  de leukste dingen kan ik nog onthouden alsof het gisteren was  bv, talenklassen , de filmavond , toen we gingen schaatsen ,  Studio Globo. 
Studio Globo ga ik niet zo snel meer vergeten. Het was daar super tof. Het leek wel alsof je in het lichaam van een grote mens terecht kwam.
Als het jaar zo snel gaat blijven door gaan dan is het morgen al voorbij.๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‰

- Geschreven door Lily

We zijn vrijdag naar Hasselt geweest. In Studio Globo hebben we met de heel klas en een paar van het zesde binnen gespeeld in een straat net zoals in het ECHT. De straat bestaat uit verschillende huisjes, we werden dan ook in groepjes verdeeld. Dat was heel leuk. Buiten hebben we een buurtwandeling gedaan. Dat was ook heel leuk maar wel koud. Binnen waren er allemaal verschillende huisjes bijvoorbeeld Kringwinkel, buurthuis, sociale woning...
Maar er was een probleem...., de burgemeester wou het skatepark vernielen en er een saaie parking van maken. Dat wouden wij niet dus heel de straat kwam bij elkaar en zocht voor een oplossing. We hadden een groot feest georganiseerd met allemaal lekkere hapjes en drank. We hadden de burgemeester uitgenodigd, maar die kwam niet opdagen. Dus we hebben er een filmpje van gemaakt en doorgestuurd naar de burgemeester .

- Geschreven door Nell

Vorige week zijn we naar Studio Globo in Hasselt geweest. Daar hebben we een inlevingsspel gedaan in de voormiddag.
In de namiddag zijn we gaan wandelen door Hasselt. Dat was leuk maar ook wel weer heel koud. Er was een kringwinkel, huisbazen, een voedselbedeling,
het buurthuis, de buurtkrant en nog een paar huizen.
We hebben ook nog een feestje gehouden voor de burgemeester die er spijtig genoeg niet kon bijzijn maar we hebben een filmpje gemaakt ervan en doorgestuurd naar de burgemeester. En het was er zeker heel leuk!!!!

- Geschreven door Fien

Hallo allemaal hier ben ik weer!
Ik heb veel te vertellen. We zijn vorige vorige week donderdag naar studio Globo geweest. En dat was pas leuk! Mama is meegegaan๐Ÿ™‚. We waren in groepjes verdeeld van 2 of van 3. Ik werkte in het buurthuis. Samen met Mauro,Amina, en Axelle. Ik moest de bloeddruk meten. De meeste zeggen dat het pijn deed maar in het boekje stond dat het strak moest, dus ja... Maar ik ga afronden. Tot de volgende keer!
Daaaaag! ๐Ÿค—


- Geschreven door Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten