dinsdag 6 maart 2018

Raadselspeurtocht

Vandaag hebben we iets heel leuks gedaan, we hebben een zoektocht gedaan, door heel de school. Het doosje koos in welke groepjes we zaten per 2, ik zat in in een groepje met Tibe. Het was heel leuk, maar wel moeilijk het waren echte doordenkers. Bij sommige oefeningen was het wel HEEL moeilijk, maar wanneer we er dan in de klas over praatten dan dacht je: "Dat is wel logisch!" Maar alleszins het was heel leuk!
- Geschreven door Arwen

Ik zag al wat Arwen geschreven had. Ja het waren moeilijke raadsels bij de zoektocht en als je dan de oplossingen hoorde dan dacht je echt :"Ow ja". Maar het was wel tof en zo leerde je samen werken. ðŸ‘«ðŸ‘¬ðŸ‘­ Ik vond het heel leuk dat je door de hele school mocht gaan en niet de vragen in een boekje op je schoot kreeg!!! Ik schreef gisteren ook al een bericht ik vind echt dat wel meer doen dan alleen leren in nee
we beleven.😆😉

- Geschreven door Lily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten