woensdag 22 februari 2017

Noa is Frits Flits

Dit keer ben ik Frits Flits en mag ik de hele week lang foto's trekken van mijn dag buiten de school. Na die week mag je een foto kiezen en daar een verslag over geven en ik heb dit gekozen :                                                 
Elke woensdag en zaterdag ga ik naar de vioolles. Ik doe dat niet alleen, ik doe dat samen met Cara. Dit is al mijn 2de jaar dat ik viool speel. Je hebt heel veel boeken van de Suzuki methode, ik zit nu in boek 2 liedje 2.
Op de vioolles amuseer ik mij altijd heel goed. Woensdag speel ik alleen met Cara. Dan mogen de ouders niet komen luisteren, we wisselen we af wie begint en wie eindigt. Op zaterdag is het groepsles dan mogen de ouders wel komen luisteren, we  spellen  met z'n achten. Spelen van liedjes in koor, dat vind ik het leukste.
Als we dan heel flink zijn of we hebben nog wat tijd over, spelen we een spel (wedstrijdje). Als wij winnen (de leerlingen) dan krijgen we een snoepje, als Astrid (onze juf) wint, moeten we de volgende keer beter ons best doen. Maar omdat de juf zo lief is, mag je dan wel een snoepje. Dan pakken we onze violen in en vertrekken we naar huis. Als papa mij komt halen dan zet hij meestal wilde muziek op zodat ik en papa de viool even kunnen vergeten.
Het was fijn om mijn week te tonen.

- Geschreven door Noa 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten