woensdag 22 februari 2017

Pretbonnen

Ik had een pretbon van knuffeltjesdag. Ik had een lachgend kakste mee. Het was heel leuk om mee te nemen, want ik kon er op slapen met m'n hoofd. Maar gelukkig heb ik het niet gedaan. Anders had ik naar mijn voeten gekregen. Ik heb nog twee ander emoji's. Die neem ik wel de volgende keer mee. Ik heb het gekregen voor Kerstmis. Het nam wel redelijk veel plaats op mijn bank.
En hopelijk vonden jullie het leuk!
- Geschreven door Alisa 5A

Alisa had een een pretbon om met een vriend(inne)tje binnen te blijven tijdens een speeltijd (speeltijdskipper) en ze vroeg het aan Imke en ze zei:"Oké". Dus bleven we samen binnen onder de tweede speeltijd lekker binnen. Wat hebben we allemaal gedaan : gelachen, Imke heeft de verbetersleutels goed gelegd, we hebben gegiecheld, rondgestapt ,ons verveeld en toen ging de bel. Dus als je zo 'n pretbon hebt dan moet je hem zeker inzetten!
- Geschreven door Imke en Alisa 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten