maandag 14 september 2015

Mijn eerste paardrijles

Vandaag vrijdag 11 september 2015 was het de eerste keer paardrijden met privé les in stal Torenhof. Het was super leuk! Ik heb wel maar jammer genoeg 30 minuten kunnen rijden en ik heb daar draven geleerd en op het zadel gaan zitten. Het was een super dag en één ding is zeker : ik ga het verder doen en niet stoppen. Ik wil zeker nog wat bij leren. Tip : wees nooit bang of het paard gaat het baasje spelen! Dat wist ik nog :- )  Ik kijk nog uit naar de volgende lessen.
Van materiaal had ik nodig : een broek, sokken, laarzen, tok en één paar handschoenen. Er was ook een zweep, maar die had ik niet nodig. Ik heb 3/4 jaar gewacht en nu was het zover! Doordat ik mijn best doe op school mocht ik dit doen.
Dank u voor het lezen van mijn verslag.
- Geschreven door Emma 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten