woensdag 2 september 2015

Het vijfde is een TOPklas !

Vanaf de tweede dag al Frans leren...amai,dat is wel snel maar heel leuk. Ik leerde het al een
beetje van mijn zus. Maar ik was niet de enige die er snel mee door kon, anderen hadden het ook snel beet. De rest had het wat moeilijker. Maar ja dat is normaal, het is de eerste les Frans. Het is heel leuk om in het 5de te zitten. De leerkrachten zijn erg lief en helpen ons direct als we iets niet begrijpen. Ik zou graag voor altijd in het 5de zitten omdat er veel leuke dingen zijn die we mogen doen: Frits flits, de poorten sluiten, schriften kaften, enz...Het 5de is dus echt een TOP klas.
- geschreven door Hélène 5B

Hier zijn we dan weer het nieuwe schooljaar is weer begonnen. Het wordt een mega tof schooljaar ik voel het nu al, maar de vakantie die ik had was mega leuk. Ik ben met mijn zus en papa naar de Ardennen geweest en ik heb heel veel gezwommen en nieuwe schoolspullen gekocht en ik heb heel veel gaan winkelen en ik ben ook met de trein naar Antwerpen geweest  en naar de dierentuin met mijn tante en papa en Jolien. Het was een mega mega leuke vakantie
- Geschreven door Hannelore 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten