maandag 7 oktober 2019

Talentklassen

Hallo talentjes,
we zijn op talentklassen geweest en dat was super!
Wij waren ook de eerste die met de koptelefoons hadden gewerkt en dat was 
zo cool!
Er waren wel altijd liedjes waar je op kon dansen en zingen.
Zoals : 'Een ster', Urbanus en nog veel meer leuke liedjes!
Ik sliep ook met leuke meisjes op de kamer :Maxime, Emine en Faith!
Bij het opmaken voor de fuif was het een hele bende voor je klaar te maken, 
je schminken, je omkleden en vragen is dat mooi, staat dat goed?
Maar ik vond dat iedereen mooie kleren aan had. Sommige broeken,kleedjes en 
rokjes.
En de workshops waren kei leuk! We hebben geschilderd met robots, gewerkt 
en kleine mannetjes gezocht. Het nachtspel vond ik ook super! Juf Annick 
had ons wel hard laten verschieten! We schrikten ons een hoedje! En het 
eten was lekker en de mensen waren vriendelijk tegen ons en nog veel meer 
complimenten maar dan ben ik morgen vroeg nog bezig! En de welkomstmuur 
vond ik ook fantastisch. Iedereen had wel een compliment van zijn 
vriend/vriendin gekregen.
Ik wou dat we ieder jaar mochten gaan!

- Geschreven door Rosa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten