vrijdag 27 september 2019

Bijna Talentklassen!

Hallo klas, nog 4 nachten slapen en dan is het zo ver talentenklassen! Ik kijk er echt naar uit. We hebben nu al 2 toetsen van Frans gehad en deze waren best 
makkelijk.
W.O., daar hebben we ook al toets van gehad, maar die was wel iets moeilijker.
Mijn boeken zijn ook al uit dus ik hoop dat we snel terug naar de bib gaan.
De toetsen van rekenen zijn ook al geweest. De eerste vond ik wel wat 
gemakkelijker dan de tweede.
De twee juffen zijn heel leuk.
De verkeersweek was ook tof ,alleen jammer dat het zo vaak regende.

- Geschreven door Roos

Hallo, maandag 30/10 vertrekken we op talentklassen.
We gaan dan onze talenten ontdekken.
We hebben de kamerverdeling al gedaan.
De jongens en de meisjes moeten apart slapen.
We gaan met auto’s van ouders naar daar en niet met een bus.
Op het einde van de week is er een fuif, daar kan je met al je vrienden en
vriendinnen dansen en plezier maken!
Je kan je dan ook mooi maken!
Waar is dat feestje?!
Ik ben jarig op talentklassen (vrijdag 4/10).
En Stern verjaart dan ook (donderdag 3/10)
We gaan er samen met onze klas en onze 2 SUPER toffe juffen een kei leuke
week van maken!!!! Ik ben benieuwd!

- Geschreven door Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten