dinsdag 28 november 2017

Het weekoverzicht van Lara

-Zoals Noor al heeft geschreven, was het vorig week inderdaad het zwemfeestje van Nell en mij. We deden ons feestje samen zodat we héél de klas konden uitnodigen. Het was heel leuk.
-Op maandag zijn wij naar Technopolis in Mechelen geweest,
er was weinig volk omdat de meeste kinderen naar school moesten.
-Woensdagavond was het pyjamalezen. Het was een geweldig grappig boekje dat ik zeker wel wil lezen.
Er was een gezellige sfeer met een vuurtje op de achtergrond.
-Donderdag was ik een beetje ziek, vake was mij komen halen op school maar eens ik terug thuis was, ging het weer beter. Ik wou zo graag een boekje voorlezen in de klas van juf Els dus kwam ik maar terug naar school. Ik was een beetje zenuwachtig maar het was ook wel heel tof en de kindjes luisterden goed. Voorlezen is super fijn!!! 😊😊😉

- Geschreven door Lara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten