woensdag 29 november 2017

Allemaal leuk

Woensdagavond was het pyjamalezen en natuurlijk ben ik er naartoe gekomen! Het was superleuk het waren eigenlijk allemaal verschillende verhaaltjes
die allemaal heel leuk waren.

-Zaterdag was het cinema for kids.
Het vijfde en zesde hadden de film Jumanji en die was ook weer heel erg leuk. We mochten ook allemaal iets om te snoepen en iets om te drinken kiezen. Ik had popcorn en fruitsap gekozen.

-Toen de film gedaan was kwam Arwen bij mij slapen we hebben leuke dingen gedaan zoals origami, met mijn hond gespeeld.
's Morgens hebben we zelfgemaakte pistolets gegeten met spek. En Arwen vertrok om 17u weer naar huis.

- IOk ben ook naar het zwemfeestje van Lara en Nell geweest. Het was heel erg leuk op het feestje we hebben daar pannenkoeken gegeten die heel erg lekker waren !!

-EN op 6 december gaan we iets heel leuks doen en ik heb al een vermoeden...MAAR dat is een verrassing. Ik zeg het tegen NIEMAND!!!!!!!!!!

- Geschreven door Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten