dinsdag 17 oktober 2017

De eerste schoolmaand

De talentklassen waren echt super tof !! De fuif was echt geweldig en het eten vond ik super lekker. Ik wou dat talentklassen wat langer duurden.

Dan hadden we de leeruitstap naar Archeon. Dan werden we de hele dag in het verleden gezet en mochten we meemaken wat ze heel vroeger deden.
In de namiddag mochten we het park helemaal ontdekken en je kon er kaarsjes maken, met een kano varen, armbandjes en boogschieten.


In de klas leren we ook over het verleden. Onze juf maakt het dan altijd een beetje grappiger.
Die eerste maand is voorbij gevlogen als we zo doorgaan, wordt dit een keitof jaar!!!!

- Geschreven door Lily

De eerste maand zit erop. Gelukkig viel die goed mee. Frans gaat vlot, en alle andere vakken vallen wel mee. De juf maakt WO wat leuker. Daarom doe ik het nu liever dan vroeger. Eerst vond ik het niet belangrijk. Nu is dat voor mij de hemel. 
De pretbonnen zijn kei tof. Sommige zijn super raar, en andere super handig. Een hele leuke vind ik de sloefdag. Dit was een kort bericht, maar toch leuk.
- Geschreven door Mauro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten