donderdag 19 januari 2017

Sietse is Frits Flits

Ik heb een feestje gegeven samen met Lars. Het vond plaats op de schaatsbaan van Herentals. We probeerden kunstjes en vielen expres. We hielpen iedereen, ik viel zelf een keer heel hard om de muts van Yani terug aan hem te geven en papa lachte hard. Toen gaf ik mijn papa een handje en dan vlamden we! We staken iedereen voorbij. Toen zei papa :"Probeer mij te volgen!" en liet los, ik heb hem de hele tijd kunnen volgen. En toen riepen ze mij voor de foto’s. Feije viel altijd en staat dus niet fatsoenlijk op de foto… 
Daarna zijn we iets gaan eten, de jongens hadden op Hannes zijn bord iets ranzig gemaakt. En Yani deed keiveel ketchup op zijn hamburger, om de hap meer. Daarna natuurlijk bottleflippen, Feije had zonder kijken een dopflip gedaan. Als laatste zijn Lars en ik nog naar restaurant geweest en hebben we veel enveloppen opengemaakt. We hebben veel toffe kaartjes gekregen. Ik heb met mijn geld een hoverboard gekocht.
- Geschreven door Sietse 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten