woensdag 18 mei 2016

Het weekend van Jarne

Deze week zaterdag, ben ik een BMX wedstrijd gaan rijden, we reden met 5 jongens in 1 ploeg, ik was 5de maar ja, ik ben nog maar 2 maanden bezig en de anderen al 3,4 en 8 jaar, dus ik moet nog veel leren, maar dat komt wel. Tijdens de training ben ik wel in botsing gekomen met een andere jongen, de ambulanciers hebben ons toen meegenomen naar de ambulance voor verzorging, ik heb er een grote blauwe plek aan overgehouden aan mijn been met daarbij een buil.
- Geschreven door Jarne L. 5A




Zondag 15.05 zijn we naar het optreden geweest van de dansshow van mijn zusje Mira, zij heeft het heel goed gedaan. Britt, Elise en Lore traden daar ook op, zij deden het ook heel goed. Nadien zijn wij op restaurant nog gaan eten, we moesten wel lang wachten op ons eten maar we waren dan ook met 10 personen!
- Geschreven door Jarne L. 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten