donderdag 20 februari 2020

Carnaval

Hallo klas, deze week is het carnaval. Dan mag je allemaal gekke dingen doen of aan doen. 

Op maandag is het gekke boekentassen. Dat hebben we al elk jaar gehad maar het blijft leuk. 
Op dinsdag is het iets nieuws: fluodag. Dat lijkt me ook wel heel leuk. Op woensdag gekke snoeten. 
Donderdag moeten we ons verkleden in een juf of meester, daar ben ik eens benieuwd voor. 
Op vrijdag natuurlijk CARNAVALFEEST. Dat wordt echt heel leuk. Als wat ga jij je verkleden ? Ik kon niet zo goed kiezen want er zijn zoveel leuke pakjes. Ik heb er toch één kunnen kiezen en ik ga nog niet verklappen wat. Na carnaval is het een weekje vakantie. Dus nog even goed leren en dan een weekje volledig ontspannen. Ik heb er al zin in.
- Geschreven door Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten