dinsdag 21 mei 2019

De studeertips van Dante

De toetsenperiode komt eraan: leren... leren... leren.

Oooooooooooo nee.
Stress ik heb stress.
Maar ik heb een oplossing: een toetsenplanning.
Bv. godsdienst  vandaag.
Morgen taal.
Enzovoort.
Nu vraag je je af hoe maak je dat.
Nou simpel.
(nodig) papier pen brein.
Stap 1 leg papier voor je.

Stap  
2 denk na wat je wanneer gaat doen.

Stap  
3 schrijf het op.
Nou nu nog van die stress af.
Leer gewoon heel goed dat je zeker weet dat je je leerstof kent.
Dan vraag aan iemand of die je overhoren wilt.
Als het vlot gaat toch nog oefenen.
Als je dan nog wilt oefenen vraag dan voor de les of je vriend je
wilt overhoren.
En de grootste tip.
Doe eerst de moeilijkste vragen.
Dan vraag je je af heb jij dan altijd goede toetsen?
Nee!
Hij is bv. goed in rekenen de’n ander in taal enovoort.
En nog een tip wees niet te snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maak niet dezelfde fout als mij AUB.
Nalezen is super super super belangrijk.
Zoals ik dadelijk met mijn blog bericht doe oké.
Beloof me dat je naar mijn tips luistert

-Geschreven door Dante

Geen opmerkingen:

Een reactie posten