donderdag 7 december 2017

Schaatsen

Ga je mee rijden, ga je mee glijden over de gladde baan.
 t’Is een heerlijk mooi weertje doe vlug je schaatsen aan.
Kris, kras over de ijsbaan ga je mee zwieren of vallen over de gladde baan.
Ga je rijden of glijden over de gladde ijsbaan.
Je moet profiteren van d’enkele keren
Als ’t dooit dan is’t gedaan.
Het was SUPER LEUK maar ik ben wel hard gevallen. Danku sinterklaas.
( De juf kon zoals een kunstschaatser schaatsen )


Ik kan keigoed schaatsen zo als een kunstschaatser (echt niet hoor!!!!!).
Over een ander onderwerp. Ik vind schaatsen zo mega leuk en cool en super tof ik hoop dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat ik mijn handschoenen NIET vergeet want anders kan je niet mee schaatsen.
Volgens mij gaat BIJNA iedereen daarna moe zijn maar ikke niet zenne of misschien een beetje.
De juf zegt dat ze zo goed als een kunstschaatser kan schaatsen dat wil ik wel eens zie hoor als het zo ver is dan zullen wij het wel zien.
Soms als ik val op het ijs dan krijg ik de slappe lach maar niet als ik hard val. Ik hoop dat er niemand te hard valt of niemand zich pijn doet.

- Geschreven door Nell

Ons pakje dat we hadden gekregen van de Sint was : schaatsen met 5 & 6.
Dat ging door op woensdag 6 december. We vertrokken om 8.45 uur. De activiteit duurde tot 11.00 uur. Ik ben 7 keer gevallen. Tegenover Killian is dat niet veel want Killian is wel 60 keer gevallen!!!!!
Het was een TOP dag !!!😊😊😊

- Geschreven door Nona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten