vrijdag 15 september 2017

We vliegen erin !

De pretbonnen vind ik echt super leuk! Er zitten rare, maar ook handige bij. Zoals een extra punt op de toets of 1 keer geen huiswerk hebben. Overlaatst hebben Nona en Lily nog een boterhammendate gehad. Dat zou ik ook wel eens willen. We zijn het schooljaar ook goed begonnen en Frans is ook heel leuk. We hebben over de prehistorie geleerd (of ook wel de oertijd genoemd). Nu zijn we bezig met de Grieken en de Romeinen. Super interessant! We vliegen erin!
- Geschreven door Noor

We hebben al een toets gedaan van wo en Frans. We hebben ook al heel leuke dingen gedaan zoals een schilder geweest en we hebben ook al een quiz gedaan. Dat was heel leuk. En de pretbonnen zijn ook heel leuk. Mauro is al in zijn onesie naar school gekomen en Nona en Lily hebben al en boterhammendate gedaan en Amina is verkleed naar school gekomen.
Onze juf is ook heel leuk en creatief. Dus je hoort het, het wordt en heel leuk schooljaar!!!!!!!!!!!
- Geschreven door Romy

De eerste dagen op school waren een groot succes. Het was al heel leuk met alle vriendjes en vriendinnetjes in de klas, ik had ze gemist in de vakantie.
We hebben iets helemaal nieuws in de klas… FRANS ! Het is een heel cool vak en we leren een heleboel Franse woordjes bij. C’est chouette !
Het is super leuk om het te leren en ik hoop dat ik tegen de grote vakantie genoeg Frans ken om nieuwe vriendinnetjes te maken op reis in Frankrijk.
Iets daarna leerden we over de eerste mens. De juf deed allemaal grappige toneeltjes waardoor de hele klas in no time in de lach schoot.
De eerste boeren waren creatief met de natuur. Het was heel interessant om er over te leren… en direct de eerste toets !
En zo zat de eerste week er al weer op !
Vol spanning kijk ik uit naar de volgende weken.
Dit jaar wordt een TOP JAAR !!!!!

- Geschreven door Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten