maandag 13 juni 2016

Jullie hebben mijn powerpiont gezien en dat was om jullie te bedanken voor het super leuke jaar, maar ik vind dat niet genoeg dus ik zet nog rap dit berichtje op deze super blog . Juffen , ....... jullie wil ik ook heel erg hard bedanken, jullie hebben er voor gezorgd dat we dit jaar weer iets hebben bij geleerd , bedankt. ook jullie,klasgenootjes, jullie wil ook nogmaals bedanken!

Nu over de vakantie :

Ik hoop dat het rap vakantie is, dan kan ik lekker uitslapen en dan kan ik lekker ontspannen na al die examens, maar aan de andere kant wil ik op school blijven dan kan ik bij mijn vriende , vriendinnen en bij de beste juffen aller tijden blijven. Ik ga jullie allemaal heel erg hard missen, snik, snik!

Als het zo ver is dan hoop ik dat ik jullie zo snel mogelijk terug zie Tot snel : groeten Alina

- Geschreven door Alina 5B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten