zondag 21 februari 2016

Wie schrijft, die blijft

Er zaten nog enkele gedichtjes in de pijpleiding. Hier zijn ze dan !

vriendschap hebben dat is leuk ik lig er altijd mee in de deuk
soms heb je verdriet
soms heb je pijn
ook dan zullen ze er voor je zijn
echte vrienden door
dik en dun
ik weet dat ik iedereen
vriendschap gun

- Gevonden door Luca 5A

Ik ben ik
ik ben niet volmaakt
ik ben niet perfect
maar zo ben ik
ik weet wie ik ben
ik weet wat ik wil
soms ben ik pater
soms ben ik stil
om mij te leren kennen
moet je dit kunnen:

ik ben wie ik wil
en zo moet je mij maar accepteren!!!

- Geschreven door Emma 5A

School is niet iets wat altijd leuk is
vroeg opstaan,
proefwerken,huiswerk
Maar denk ook aan de leuke dingen.
vrienden zien,lol hebben
Dan wordt school pas echt dol!!!

- Geschreven door Luca 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten