zondag 24 januari 2016

Het pesten moet stoppen !

Hallo allemaal ,

Zoals jullie weten zijn we bezig met de Move tegen pesten : Iedereen brullie ! Awel , ik zou daar ook graag iets over willen vertellen : iedereen is anders dan de andere, dat is heel normaal maar niet iedereen beseft dat. Cas bijvoorbeeld heeft suikerziekte daar worden ook heel veel kinderen mee gepest en pesten is echt echt echt niet leuk ( ik weet hoe dat dat voelt ) Je wordt uitgescholden , je mag nooit meespelen met anderen , soms worden er ook kinderen pijn gedaan ... . Ik zeg nu wel altijd kinderen maar er zijn soms ook volwassenen die gepest worden ook bv. omdat ze gehandicapt zijn . Maar ik wil dus maar voor alle duidelijkheid zeggen : het PESTEN moet stoppen !!! Ik hoop dat jullie ook nooit gepest worden !!!

- Geschreven door Alina 5B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten