woensdag 28 oktober 2015

Van eten bij de bomma tot kristallen

Ik ben woensdag bij mijn bomma blijven eten. Ze kookt echt kei lekker en 's avonds hebben we ook nog frietjes met vide gegeten ...jammie! Ik vond het kei lekker, echt waar. 
En weet je waar ik ook niet kan op wachten ? Op Halloween, dat is kei tof, omdat je iedereen dan kan laten verschieten en omdat het mega mega griezelig is. En daarom ben ik vorige week met mijn mama en papa en mijn twee zussen en nichten naar Moviepark geweest. Dat ligt in Duitsland. Het was echt mega mega tof. Het was helemaal niet leuk geweest zonder mijn mama en papa en mijn twee zussen en nichten.
En weet je wat nog leuker was? Toen we in de klas kristallen maakten. Dat was pas leuk, echt waar. Bij ons zijn er nog geen kristallen maar dat is niet zo erg want het was kei leuk om te maken met m'n vriendinnen.
PS:
Ik vond deze laatste dagen echt tof en top!!!

- Geschreven door Hannelore 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten