dinsdag 18 november 2014

Frits Flits

Frits Flits ben je een hele week waarin je met een fototoestel foto's kunnen trekken. Je krijgt het fototoestel mee voor een weekje en dan kan je foto's maken van wat je doet in de week bv van je hobby's, je vrienden, je familie, je huisdier, enzovoort! Dus Liam, Robe en Floor waren al de Frits Flits. Robe had foto's van zijn broers en de voetbalploeg en zijn familie  Liam had foto's van zijn hond van zijn familie en vrienden en Floor had foto's van natuurlijk de bakkerij en haar familie en nu is Sander Frits Flits.
Echt super tof en we hopen dat we snel Frits Flits hebben en als het weekje voorbij is mag je de foto's op het bord komen vertellen !
- Geschreven door Lise en Fleur  

Ik was de eerste Frits Flits. Het was niet gemakkelijk als eerst te zijn, maar ik
wel geleerd hoe ik mooie foto ’s moet maken. Intussen zijn Liam en Floor ook al Frits Flits geweest en nu is het de beurt aan Sander. Ik denk dat zij het ook leuk vonden. 
Op de foto zie je mijn broer Feije;  hij is bijna een jaar. Hij klapt soms in zijn handjes en hij vindt veel dingen leuk. Hij is mijn jongste broer en heeft intussen zijn eerste stapje gezet. Feije is jarig op 6 december dus hij is een sinterklaaskindje.
- geschreven door Robe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten